Blogger Backgrounds
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, 6 August 2011

.....R!nt!HaN Hat!kU......

 ..AsSaLaMuAla!KuM.^_^


SaYa !nGaT DuGaAN yaNg D!Ber!KaN  PaDa saYa BerAkir BeGitU SaJa..NaMun JaNgKaAn saYa saLaH..Allah TetaP meneruskan dugaan ny pada ku sejak kepermergiaan ayah  mcm2 yg terjadi pda diriku  n family saya simpati pd nasib mama yg kesorangan tanpa tman..malangnya saya jauh disamping mama saya sedih  tiap kali sya call mama sya msti tnye mlm nie kt rumah mama ngn sape tngl dye kte mama berdua ngn ocit(ank abg) saya cuma mampu kte owh..sya akn berhnti sktika untuk meneruskn perbualan ngn mama.sya taw jika diteruskn sya pasti akn mnitiskn air mata...mama kte sabar jelh da mcm nie lh dugaan yg di berikan kte cuma mampu mnrima n tawakal je...bulan posa n raya thun nie x best sgt bb sy xdpt blik kg..braya ngn fmly kt kg..sya terpksa lh braya ngn akk sy yg dua owg nie...jiwa nie mang nk je blik sbh tpi mempunyai mslh dari segi wang...mama sabar taw mungkin ada rezeki lebih kita pasti bertemu jua....inglh yg ankmu di sni sntiasa merindui mama...

0 comments: