Blogger Backgrounds
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, 14 November 2011

CEMBURU KHA AKU . . ???????

hahahah . . . .mcm ape je kn tajuk aku tuk aku hari nie . . . ngah bosan2 so x lain dan x bukan aku just on9 jelh . . ttbe aku tgok lh kt sorg teman baru nie . . ek . mcm knal ja nie!! hehehe .Erm pa lgi tugasan pertama tgok semua pic ttba!! jeng . . .jeng...!!! ad pic manusia yg ku kenali huhuhuhhu . .. ttbe aku rase sebak mcm nk mnitiskan air mata tpi da mang jatuh pun air mata nie . . hheheheh.. 
nthlah law nk di kata kn aku suka kt dya xmungkin!!..walaupun dya nie mempunyai paras rupa yg agak cutelh org ckp...heheheh tpi ak xade perasaan pun kt dya . . tpi dye aku x tahu ..lantak lh ..ape2 pn lantak llh nk anggp aku nie kekasih ker,kawan ker,adk angkat ker . . heheh adk angkt tu yg x ble blah sgt  heheheh. . bt masa nie perasaan jatuh cinta or syg kt seseorang tu teramatlah susah untuk di pupuk . . bkn niat untuk mepermainkan hati lelaki tetapi kekadang kita jgn lh berharap sgt pada mereka sepenuh nya sbp bla hati da terlampau syg da terlampau cinta tu yg membuatkn kita sakit untuk menerima jika mereka tnglkn kita kelak.. . . . . . 

<<<huhuhuhuh . . .belajar dari kesilapan lalu>>>

0 comments: