Blogger Backgrounds
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, 11 March 2012

terkenang waktu pertemuan ibu bapa


Teringat lak waktu2 ak masih lagi dalam tingkatan 5 kot  .. . 
time tu ada majlis bersama ibu bapa . . .
tapi time tu mama ja yang datang .. . 

tapi dalam menanti kedatangan mama tu sangat la mengambil masa yang lama . . . 
aku  ternanti2  sbb mama bapa org laen dah datang  aku pn pergilah call mama,'' mama datang kah tidak nie'' 
mama pn jwb . .dye sorg ja datang .. bapa time tu ada hal.

so majlis pun bermula. . 
cikgu pun memberikan aktiviti kepada kami iaitu menghasilkan surat untuk ibu bapa sebelum SPM.
lalu aku pun terus menulis dan meluahkan kata2 ku buat mama bapa . . 

tidak ku sangka sedang asyik  aku menulis tu datang guru bahasa melayu  dan dya bagi satu kertas  dia minta aku nyanyikan lagu AYAH DAN IBU ..time tu aku just fikir cikgu suh nyanyi ja rupanya dya suh aku ajak mama aku kedepan dan bacakan surat yang aku tulis kan untuk mama dan bapa.Tidak sempat aku baca kan surat tu aku terus peluk mama.

mama membalas pelukan ku disertakan dengan tangisan yang pada mula ku simpan ketika menulis surat tadi dalam sedih2 tu .  .aku pun membacakan surat yang ku tulis tadi.Setelah selesai aku membacakan surat itu tadi mama terus memeluk aku lagi.Aku lap air mata mama yang semakin laju membasahi pipi.Aku pegang tangan mama dan bawak ketempat duduk.

<3saya sangat merindukan mama dan arwa bapa..<3

0 comments: