Blogger Backgrounds
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, 18 June 2012

:::....hAr! bErD!KaR!kU .. . . :::


::...cUmA gAmbAr sAjE2 n!e. . ::


hari nie . . ssya nak kongsikan tentang  hari berdikariku...
kira nak jalan jm9 tapi saya tetap membuang masa ngn mengemas rumah,on9 dan siap masak kek jangung kukus. . . . . .hahahahaha...semua dah selesai jam12 lebih baru saya bertolak dari rumah. . nasib baik time saya sampai kat tempat tunggu bas,pas terus ada dan saya tanpa membuang masa terus naik dan mengambil tempat duduk di bahagian hadapan dekat ngn pemandu bas... dah sampai pun kat simpang 4 untuk naik KTM menuju ke KL SENTRAL dah sampai ke KL SENTRAL kwn sya norita mcez saya jadi nk x jumpa dye . . so saya cakap jadi  .. . bila dan sampai kt KL SENTRAL saya pun terus menujuk ke monorel untuk membeli tiket  ke HANG TUAH   dan bila sampai HANG TUAH saya pun terus beli tiket g MASJID JAMEK . . . .oke dah sammpai perjalanan saya terlalu banyak pertukaran yoo...penat sangat,dah jumpa ngn kawan saya tu lah pertamakali dalam hidup saya jalan sorang-sorang...hahaha dalam masa yang sama rasa takut gak. . . . . :)


so nanti boleh lah saya pergi lagi untuk membeli tudung2 dan baju yang murah2 kt MASJID JAMEK


0 comments: