Blogger Backgrounds
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, 28 June 2012

::..hAr! kE dUa s!gAd!s bErkAyAk..::

Dah pergi semalam <kemarin>..so tuk hari nie saya dan kawan2 serumah bercadang nk g lagi . . niat di hati dah xnk naik penatlah..so disebab kan kawan saya belanja apa lagi rezaki jangan ditolak bak kata org kn heheh. . . 



Nie mashita , . . mula2 takut nak naik dah lama2 seronok .. 
tapi yang x boleh blah time dorg masuk kat tempat orang main bola..berputar2 je kat kawasan tu
hahahahaha...last2 ade encik  abg nie tolong dye n Ina..
tuk keluar dari tmpat tu . .saya ngn suraiya dok2 gelak2 je lah tengok aksi mereka berdua..



nie housemate saya.. them together in peace,joy and sorrow are also with them
nanti bila semua dah berkerja bila lagi kita dapat bersama,seperti ini...

''kita mesti merindui saat2 ini.."".



0 comments: