Blogger Backgrounds
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, 27 June 2012

::"jom berkayak"::

                     







sedang saya dan sahabat saya suraiya duduk di belakang pondok bas..asyik sgt tgok orang main kayak saya pun cakap kt kawan saya,"yaya" jom kita berkayak ..so ape lagi call kawan2 yang lain.. dorg pun just kata oke ape lgi tunggu2 pnya tunggu dorg smpai dan terpaks menuggu lama kit untuk tgok cuaca oke or tak untuk berkayak sbb tadi hari mcm nk hujan..tapi x lah lama sgt..
 oke xmaw banyak cakap lgi.. so sekang lihatlah gambar yang sempat di ambil time g berkayak kat tasik unisel tadi.. hekhek...

 

::..sebelum turun tu kena ambil gambar jap..law pun dalam hati tu berdebar2 nk turun berkayak hakhak..::



 
yahhh!! itu dya...!! menyusun ketinggian ..





oke!! sempat lagi tu bergambar sebelum turun berkayak..hekhek..


itu dya..!! saya dan sahabat saya "suraiya" 




wajah letih selepas berkayak...



aksi kami semua hekhek...lawak but best...


rasa mcm nk g lagi.. alah RM5 je pn untuk 1 jam..
but saya kena berteman kan aWak "..suraiya.." ..




1 comments:

rYnaH zaH said...

rm5 untuk 2 orang law untuk sorang rm3 je.....cheeee sempat lagi tu promo. . hhehehe:)