Blogger Backgrounds
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, 21 June 2012

::::kerinduan buat bapa:::

Hari ini………
mata tidak dapat membendung
tumpah linangan air mata
seiring waktu telah berganti
tanpa terasa setahun  tahun telah berlalu
::bapa::………..
sejak kepergian mu
terasa begitu sepi
hati saya sangat merindukan mu
apa lagi saat berkumpul
::bapa:: …………..
di saat berkumpul bersama abang dan kakak

terasa dirimu masih lagi ada di sisi
bersama saya seperti dulu,bergurau senda bersama
makan bersama ..tapi semua itu tidak lagi dapat ku rasai 
sekarang ALLAH lebih menyayangi dirimu...
bapa…….
doa saya selalu untuk mu
Ya… Allah………
ampuni dosa dan salah ayah saya di masa hidup nya
jauhkan dari azab kubur Mu
lapangkan di alam nya
terangilah dengan Nur Mu
Ya….Allah……….
tempatkanlah bapa saya di sisi Mu
disisi Mu lah tempat sebaik-baik nya saya kembali



::ikhlas dari hati ku izah matrin::

0 comments: