Blogger Backgrounds
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, 14 June 2012

::mama i miss so mush::

baru saja lepas call my mama...bila dengar suaranya terasa sgt2 sedih. .  .hendak di hati xnak mengalirkan air mata namun air mata nie tetap degil nak gak keluar... time  mama sedang bercakap saya just kata "erm" tu sahaja yang mampu ku kata kan . . . saya terharu sangat2 ngn pengorbanan yang my mama berikan kt dan dalam masa yang sama saya sangat merindui my mama... xapa2 ada sebulan sahaja lagi...kasihan  mama dulu tima arwah bapa ada ringan kit bebanan yang mama tanggung.. tapi sekang .....alamak air mata nie mengalir lagi.....<mungkin ada hikmah di sebalik semua ini>  :( ingat lagi dulu time saya lepas SPM mama ambil saya di Airport masa tu saya bercuti kt umah kakak saya di klang... bila mama nampak saya mama terus peluk saya pastu saya tgok mama mengalirkan air mata.."tu maknanya mama sangat merinduiku yang sangat2 anaknya yang banyak cakap n bising nie" :) hehehe . .<ketawa dalam tangisan> mama saya sangat merindui diri mu tapi saya x boleh nangis time saya call mama saya xnk mama turut sedih . . . ..



0 comments: