Blogger Backgrounds
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, 8 July 2012

sambungan "remaja yang nakal"




Oke mesti nak tawkan apew sambungan cerita “remaja yang nakal”. .

Selepas remaja2 tersebut balik dari hospital mereka tidak terus balik k

asrama..malah mereka meneruskan niat mereka tapi bukan lepak kat 

pantai tapi lepak kat taman dekat ngn dewan daerah…wah asyik 

bersembang2 ngn sesame mereka..tiba2 datang sepasang kekasih yg ngah 

erat berpegangan tangan..hihihi..so mereka biarkan aje pasangan tadi 

berlalu dan menyambung balik bergosip dan meceritakan apa yang 

berlaku seketika mereka berada di pantai jangkit ..
Tiba2 salah seorang daripada mereka tadi datang kearah remaja2 yang dok sibuk bergosip..datangnya kearah mereka ada tujuan nya iaitu untuk menyampaikan gosip yang lebih panas dan meletup2!!! Hahahaah…kawan tersebut menyuruh rakan2 nya melihat aksi pasangan couple tadi…. Nah sudah!!!! Mereka melakukan aksi2 yang tidak manis di pandang dek remaja2 tersebut..ape lagi semaking2 remaja2 tadi melihat aksi mereka semaking rancak mereka melakukan aksi2… apew nak jadilah …
Masing2 dah xsangup untuk melihat aksi tersebut mereka pun mengemas 

barang2 untuk ballik ke hostel..dengan rasa penat yang x sudah ..mereka 

meneruskan jua perjelanan balik ke hostel..akhirnya ..!!! setelah penat 

berjalan mereka semau pun sampai ke hostel masing2



kepada remaja- remaja nie anggaplah cerita ini sebagai satu pengajaran dalam hidup anda jangan keluar tanpa pengawasan daripada orang yang lebih dewasa .. 


2 comments:

Liza Razak said...

ingatkan sapalah tadi..rupa-rupanya cerita ni pasal sis..hehe

rYnaH zaH said...

hahahahah . . umula nye xnak g taw sape hehehe tapi kenangan tu best sgt2 . . .