Blogger Backgrounds
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, 29 July 2012

""" tUrNer mAnUs!A ElAst!k""""

tengah asyik melayari laman web WWW.BACAPAPERKU .tetiba aku tertarik ngn satu akbar yang bertajuk ::MANUSIA ELASTIK:: yang mengisahkan tentang seorang lelaki yag bernama GarY ""stretch"" Turner unik kerana kulitnya mempunyai daya rengangan luar biasa.Disebabakan sifat semula jadinya,Turna kini menjadi perhatian kerana mampu mempamerkan pelbagai aksi yang tidak mampu di tiru sesiapa..













law aku mang x dpt lah nak bt macam nie. . . .sedang kan dicubit pun dah rasa sakit nie kan pula nak bt mcm   sitUrNer nie. . . . .


0 comments: