Blogger Backgrounds
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, 29 July 2012

xsabar...x sabar . . !!!!!!

tinggal beberapa minggu sahaja lagi . .untuk aku balik ke negeri aku yang tercinta dan kampung yang sangat ku rindui . . . mama sabar taw x lama lagi anakmu nie akan balik ke kampung. . hihihi..cuti aku pn boleh tahan lama gak , . . . cuti sebenar 1 mngu jew tpi yang selebihnya tu hihiih. . <<<saja nak tambah cuti hihi>>
dah lama kot xbalik sabah so apew salahnya aku ambil masa yang lama tuk berada di sana. . . .
orang2 kampung nanti kan yer kedatanganku...tapi macam biasalah xada maknanya aku nak kuar berjalan2 kat kampung tu. ... bukan adew sumandak2<<anak gadis> yang sebaya ngn aku pun tu yang malas nak kuar tu . . tapi bila aku dah kuar rumah contohnya g majlis kenduri kawin ker ade gak  orang yag xkenal aku .. . ""tulah akibat x suka g majlis2 kenduri2 kat kg kn orang dah x knl"". . . aku nie bkn lah x suka bergaul dngn budak2 kampung aku tapi . . masalahnya yang sebaya ngn aku nie cuma beberapa orang sahaja,tapi yang sebaya ngn aku nie lak bknnya adew kat kampung adew yg kerja dan adew yang lain tu sambung belajar so bila aku balik kampung .kawan2 aku yang sambung belajar pulak xsama cuti ngn aku so sebb tu lak aku x suka g majlis orang. . . tapi xapew raya tahun nie semua kawan2 aku balik untuk beraya bersama ngn fmly dorg . . so apew lgi dah rangcang dah awal2 nak g mne2 nanti time raya. . . .hihihi . .xsabar sgt2 nak blik nie taw ..  .!!!!

2 comments:

zaxx said...

oho ho bli kg..hati girang..:) smoga selmt perjalanan nnti..:)

rYnaH zaH said...

zaxx:: tU lAh..tQ:)