Blogger Backgrounds
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, 11 August 2012

AlhAmdulillah semuanya dah selesai:)

time nak sahur makanan yang aku makan nie rasa mcm x msuk jew tekak aku .. rasa semua mknan xsedap . aku  tersgt2 risau..so esok pagi nya aku ngn hati yg berdebar call r lekturer aku .  .  .dan bgi taw apa masalah aku ..
mula2 tu dye mcm marah gak r. . tapi bila aku terangkan betul2.. alhamdulilh dye faham dan dye pun terangkn kat aku yg mslah aku nie xlah berat mne . .  .so dye kate boleh jew di selesaikn . . aku sgt2 gembira bila dpt taw yg masalah aku nie dpt di selesaikn ngn mudahnya. . . .

terima kasih yAALLAH kerana kau telah makbulkan segala doa2 ku . .. :)

0 comments: