Blogger Backgrounds
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, 10 September 2012

Alhamdulillah bisnes semakin maju......

Dah lama sebenarnya aku nak bisnes topup nie tapi x tercapai2 pelbagai halangan yang membuatkn aku tidak dpt mneruskn niat ku untuk bisnes tupop nie....Dan Alhamdulillah selepas hari raya bru2 nie...aku ada duit lebih sikit tuk aku meneruskan niat aku untuk buat bisnes topup ....akhirnya impian aku bt bisnes topup tu tercapai gak dan Alhamdulillah semakin hari semakin maju...aku jual topup nie kat rumah aku jew..
yer lah kn aku nie kn belajar lgi so kena bt bisnes scra kecil-kecilan dulu r sekang nie aku just bt iklan kat pintu umah aku tuk sape nak beli topup just ketuk....kekadang tu geram gak r kat customer
sbb dorg bgi wit besar cnth nya rm50..so kekadang tu aku pn mne lh adew sgt wit kecil tuk bgi baki kat dorg so nak x nk layan kn jew lu sbb customer kn law x di layan ngn elok lari r dorg...aku gak yg rugi tpi bt masa nie bisnes aku berjalan ngn lancar r.. bak kata mama aku..dalam berbisnes nie kita kena banyak kan bersabar,,insyallah pasti dpt kejayaannya...tapi sebenarnya aku bt bisnes topup nie just isi masa kosong jew....



aku just jual celcom dan digi jew bt masa nie...


0 comments: