Blogger Backgrounds
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, 28 September 2012

aLhAmdUl!llAh Assignment dAh nAk sIap..

hari nie aku ngn kawan dah bercadang nak g bt asgmnt yang kite orang dapat.. walaupun asgmntnya amatlah rumit kit kena jumpa orang luar n g syarikat bagai.. tapi ianya x lah sangat2 susah bagi aku ngn kawan2 ..di samping bt asgmnt aku ngn kwn dapat gak keluar dari hostel tu xlah dok terperap jew kat dalam hostel jew kn.,..group aku 4 orang jew n sorang lelaki tu bawa kite orang g ke syarikat yang membekalkan alatan2 knak2 pra sekolah...bagi aku ini lah tugasan yang sgt seronok pernah aku dapat sebelum nie...nth lh kenapa..tapi yang pnting dapat keluar dari hostel.. tu jew sbnrnya.. hahahaha..tapi bukan kite orang jew yang pergi kat tempa tu adew lagi 1 group yang pergi gak ... dan secara kebetulah gak dorang dapat tajuk tugasan yang sama ngn kitew orang...semuanya secara kebetulah..nak di katakn adew 2 3 asgmnt yang sama ngn kite orang.. hihihi

 okew aku pun malas nak cakap banyak.. so saksikan lah gambar2 yang sempat aku ambil time g kat tempat syarikat tu..

                                                                    ''
                                                                    ''
                                                                    ''

                                       

masing2 ngah sibuk brtnyakan soalan...


                                       

                                                              catat jgn x catat...

                                      
                                         nie r pic kiteorang ngn pkrja2 kat syarikat tu...

                                            
Eerm...kira nya aku nak bergambar sorang2 jew..tetiba bila tgok jew alik pic nie top top adew lak muka dak sorang nie kat belakang aku ish;....
                                    
oke kite orang sanggup berhenti kejap sebab nak tangkap gambar punya pasal jew hahahaha....
 


0 comments: