Blogger Backgrounds
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, 22 September 2012

OMG..aKu tErsilAP bEl! kAsUt!!!

citernya macam nie...selesai jew aku selesaikan urusan aku kat bank aku terus ajak akak aku g tgOk2 kasut kot2 lah adew yg berkenan di hati nie..oke..dah sampai kat tmpat yg ku tuju aku pun terus ronda2 kat dalam kedai kasut tuk..so ngn hati yang berbunga dan teruja..aku pun terpandang akan heels yang aku nk selama nie......oke fine size 35 xadew.. so aku pun tmpa memandang kulit kasut tu aku terus main ambik dan g bayar,.. dah sampai kat umah aku pun terus cuba r pakai...apew lgi abang2 aku asyik nak mykat aku jew..so dah selesai aku pakai siap bergaya2 bagai kat depan abg2 aku tu..akk aku lak nak cuba pakai...tiba!!!!!
aku aku panggil aku suh tgok apa yang berlaku kat heels aku beli tu...ceng2!!! nampaknya..heels yang aku beli tu rupa di perbuat daripada kulit...kinzir.. OMG..!! aku terus mngimbas kembali yang dah pun pakai kasut tu..ngn perasaan cuak..abg aku terus bgi cdngan kat aku suh g tukar kasut tu kat tmpat aku beli heels tu..keesokan hari nya aku pun ngn perasaan "takut2 nak g tukar kasut tu" terus main terjah jew tmpa mghiraukan orang yang berada kat sekeliling ku...hahaha

aku pun terus kata kat akak yang jual kasut tu...aku kate nak tukar kasut tu sbb bila sampai kat rumah tiba2 x muat lak..:.".tipu sunat lah sikit::::" hahah walhal sebaliknya..Alhamdulillah ngn izinya kasut tu dpt gak di tukar ngn kasut yg lain.




yg aku mksugkn adew kulit kinzir tu tapak yg warna pink tu tpi just contoh jew yg kasut nie dah di tukar..
akak2 ker adik2 ker makcik kat luar sana tu sini izah nak bgi taw kit hati2 taw time nak beli kasut tu..
tgok2 btul sama adew dye kulit kinzir or bukan..jgn jadi mcm izah...teruja pnya pasal.. ambik kaw..sampai tersilap beli di bt nye..




0 comments: