Blogger Backgrounds
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, 14 September 2012

rindunya kat mama!!

                                        

yAALLAH rindunya kat mama.......rasa macam nak nangis jew taw...
nak blik sbh...!! :( nak peluk mama lama2.. nak minta maaf kat mama ...rasa nya terlalu bnyk dosa ku pada mu mama sama ada sedar atau tidak ku sedari.... hari tu mama ada kata kat aku yang dye terasa ngn kata2 ku... huhuhuhu..sesungguh nya aku tidak berniat buat hati mu terluka mama....Ish!! knpa air mata nie mengalir lak nie... time tu aku rasa sgt berslh sbb ckp mcm tu kt mama... yelah kn ibu mana yg x syg kn anak kn mstilah dya risau kn keadaan ank nya mcm mna kn... time tu aku sgt2 terguris ngn akak aku... tapi semua nya dah berlaku... dan aku telah menguris hati ibu ku... sedih nya bila aku lukai hati mama ngn kata2 ku itu... sedangkan mama just tnya "koe tidur kat mna  time dah smpai kat kk tu nanti" aku ngn acuh x acuh ny lantas mnjwb "tidur kat mata"..aku tak sangka kata2 ku tu buat mama terasa hati...

bertapa bersalahnya aku ... dan time mama antr aku kat airport kk aku x minta maaf lgi tapi time aku dah sampai kl baru aku minta maaf kat mama...tpi time hari raya tu aku sempat tunaikan hajat aku..tuk belikn mama kek sempena hari jadi mama...dah lama aku berniat tuk belikn kek tu..dan time mama tiup lilin dan potong kek tu dapat ku lihat riak muka mama yang sgt gmbira... dalam diam aku menangis kerana sedih,gembira dan terharu semua nya menjadi satu...yg dpt mngubati rasa rindu ini ialah ngn mndengar suaramu mlalui fon jew....

rindunya kat mama terasa sgt sejap jew kita bertemukn...

0 comments: