Blogger Backgrounds
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, 15 September 2012

tAhUn nIe aDe edUcAtIoN nItE lagi??

                                       

oke tiap sem aku rasa dorg akn bt "education nite " selalu nya gempak tapi tuk sem nie knpa mcm x gempak jew mcm x bising2 jew....erm..tapi dalam diam2 adew lh sorang budak kelas aku nie bagi taw yang tahun nie   adew rupa nya "education nite"  law sebelum nie bayaran akan di kenakan RM20 ringgit tapi tuk sem nie just RM15 ringgit jew... law sebelum nie tema nya terlalu terikat tapi tuk sem nie adew kebebasan kit hihhhihi ...mksud nya tak lh terikat pada tema "education jew" ...k tema tuk "education nite" tuk sem nie ialah "fAntAs!" so maybe adalah kot yg pakai yg alah comel2 lh kot.. . . .

 tema dah best tapi aku lak yg x taw nak pakai baju mcm mAne nanti....x kn baju kurung gak kot... aku tak taw bila tarikh nya akan berlangsung...law aku taw ble gak  aku siap2 kn baju yg aku nak pakai nanti hihihii..
alah bila lgi nak bergaya sakan dah sem last kot....



0 comments: